هر چیزی که باید در مورد استیم STEEM، یک شبکه اجتماعی رسانه ای، بدانی!

هر چیزی که باید در مورد استیم STEEM، یک شبکه اجتماعی رسانه ای که توسط blockchain طراحی شده، بدانید!

استیم نشان دهنده یکپارچه ایده ها است که از رسانه های اجتماعی و رمزنگاری های مختلف برای ایجاد یک نوع جدید از پلت فرم، استفاده می کند. هر کسی می تواند محتوا را در شبکه Steem ایجاد کند، به اشتراک بگذارد یا به آن دسترسی پیدا کند، و به موجب عملکرد در داخل جامعه، ارز های دیجیتال به دست می آورد.

استیم چیست؟

اسم لاتین: STEEM. تاریخ انتشار: مارس ۲۰۱۶، نوع الگوریتم: SHA-۲۵۶.

پلت فرم اصلی Steem که Steemit نامیده می شود، یک شبکه رسانه های اجتماعی است که در بلوک Steem ساخته شده است. Steemit شباهت زیادی به شبکه های اجتماعی محور مانند Reddit و Medium دارد، اما برای شرکت در این رقابت ها، کاربران را با استفاده از رمزنگاری پولی پاداش می دهد.

در اینجا این که چگونه کار می کند، را می گوییم:

اساسا، ارزش بیشتر از یک قطعه خاص محتوا برای تعداد بیشتری از افراد فراهم می شود، بیشتر افراد مسئول ایجاد و محاسبه این محتوا بوده و می توانند درآمد کسب کنند.

کاربران با رای دادن یک سلسله مراتب از محتوای را ایجاد می کنند. هرچه پست بیشتری دریافت شود، درآمد بیشتری را کسب خواهند کرد. این پلت فرم همچنین اجازه می دهد تا برای مقادیر پایین، به شرکت کنندگان انعطاف پذیری بیشتر در مورد محتوای رتبه بندی انجام شود.

Steemit بی رحم است، به این معنی که کاربرانی با ارز بیشتر می توانند با نفوذ بیشتری داشته باشند.

استیم چگونه از بیتکوین متفاوت است؟

Steem و بیت کوین با توجه به عملکرد خاص طراحی شده اند. Bitcoin برای خدمت به عنوان یک ارز دیجیتال، peer-to-peer ایجاد شد. Steem، در هسته خود، پلت فرم رسانه های اجتماعی است. مانند بسیاری از سیستم های رسانه های اجتماعی از سیستم رای گیری مانند آپلود، اشتراک و یا “لایک” استفاده می کنند تا محتوا را اولویت بندی کند. Steem این مفاهیم را به یک پلت فرم منحصر به فرد مبتنی بر Blockchain متصل می کند که کاربر را در STEEM برای مشارکت در شبکه درگیر می کند. در حالی که STEEM و بیت کوین هر دو رمزنگاری هستند، استفاده از STEEM برای شبکه های اجتماعی است.

استیم سه نوع ارز رمزنگاری دارد!

سه عدد ارز دیجیتال وجود دارد که اکوسیستم Steemit را تشکیل می دهند: ۱( STEEM)، ۲ Steem Power (SP) و Steem Dollars.

STEEM کلاسیک مبانی شبکه Steemit است. STEEM را می توان برای بیت کوین یا دیگر ارز های دیجیتال از طریق مبادلات، معامله کرد. با این حال، برای رأی دادن باید STEEM خود را به Steem Power (SP) تبدیل کنید. این فرآیند به عنوان “روشن کردن” شناخته می شود. شما همچنین می توانید STEEM را به STEM Dollar تبدیل کنید.

Power Steem SP: هنگامی که STEEM را به SP تبدیل می کنید، شما آن را سرمایه گذاری می کنید. یک واحد STEEM، به عنوان SP، معدل یک رأی است. کسانی که در SP بیشترین مشارکت را دارند، بیشترین تأثیر را دارند. علاوه بر این، حدود ۹۰ درصد از STEEM جدید که ایجاد می شود به کاربرانی که دارای مقدار زیادی SP هستند، به شرکت کنندگان انگیزه می دهد. محدودیت نرخ در حال تغییر در تبدیل SP به STEEM است، و به نام “خاموش کردن” شناخته می شود.

دلار استیم. دلار استیم، با ارزش ۱: ۱ با دلار آمریکا، واحد مورد استفاده برای نشان دادن بدهی کوتاه مدت است. دلار استیم در بیانیه Steem به عنوان راهی برای وام دادن جامعه به ارزش یک دلار آمریکا است که برای رشد و پیشرفت طراحی شده است.

نحوه دریافت STEEM

دو راه برای دریافت STEEM وجود دارد: آن را بخرید و یا آن را بدست آورید. شما می توانید STEEM را در چند مبادله معروف کرتی کوارتز خریداری کنید، از جمله Poloniex، Bittrex و ShapeShift. خرید STEEM به احتمال زیاد سریع ترین راه برای به دست آوردن این ارز است. کسب درآمد STEEM با مشارکت با انجمن Steemit، ارسال محتوا، اظهارنظر، اشتراک گذاری و ایجاد شبکه نیز انجام می شود.

کیف پول استیم

کیف پول های آنلاین

Steemit – پلت فرم رسانه اجتماعی آنلاین ساخته شده در STEEM. دارای کیف پول STEEM یکپارچه با ثبت نام آسان است.

Busy – یک رابط کاربری جایگزین برای Steemit. در حال حاضر در توسط تیم پروفایل @ busy.org.

برنامه ها

CLI Wallet – کیف پول اصلی STEEM دارای یک رابط مبتنی بر متن است. نیاز به یک اتصال به یک سرور RPC مانند Steemd

eSteem – برنامه تلفن همراه برای Steem با کیف پول داخلی ساخته شده است.

Piston – یک کتابخانه پایتون برای تعامل با شبکه STEEM

Ship – کیف پول دسکتاپ برای Steem

[related_post themes="flat" id="36243"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *