امکان مبادله ۴۴ ارز دیجیتال با پلتفرم بدون کارمزد اوپن بازار (Openbazaar)

پلتفرم اوپن بازار (Openbazaar) امکان مبادله با ۴۴ ارز دیجیتالی را به صورت غیر متمرکز و همتا به همتا راه‌اندازی کرد.
ارزهای دیجیتالی هم اکنون می‌توانند در بازار آنلاین همتا به همتا موجود در پلتفرم Openbazaar برای مبادله کالاهای فیزیکی، کالاهای دیجیتالی و خدمات مورد استفاده قرار بگیرند. در ابتدا، ۴۴ ارز رمزنگاری شده پشتیبانی می‌شد ولی تیم توسعه دهنده این پلتفرم قصد دارد با گذشت زمان این تعداد را افزایش دهد. هیچ کارمزدی برای معاملات ارزهای دیجیتالی در این پلتفرم وجود ندارد، همچنین برای استفاده از خدمات نیاز به ثبت نام نیست.

تجارت در اوپن بازار (Openbazaar)

تیم توسعه دهنده پلتفرم تجارت الکترونیک همتا به همتا Openbazaar که با نام OB1 شناخته می‌شوند، هفته گذشته اعلام کردند که کاملا غیر متمرکز شده‌اند. مبادله ارزهای رمزنگای شده بدون کارمزد در حال حاضر روی نسخه ۲.۲۰ این پلتفرم در دسترس است.

پلتفرم اپن بازاراین پلتفرم قبلا شامل ۳ نوع لیست شامل کالاهای فیزیکی، کالاهای دیجیتالی و خدمات بود که ارزهای رمزنگاری شده به عنوان یک لیست جدید به این پلتفرم اضافه شد. تیم توسعه دهنده این پلتفرم در مورد نسخه جدید این نرم افزار گفتند:

بزرگترین ویژگی جدید، توانایی خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده است. فروشندگان در حال حاضر قادر به استفاده از یک نوع لیست جدید برای فروش ارزهای دیجیتالی روی پلتفرم Openbazaar هستند. آن‌ها در حال حاضر می‌توانند از ۴۴ ارز دیجیتالی که این پلتفرم پشتیبانی می‌کند، استفاده بکنند. این تعداد به مرور زمان افزده خواهد شد.

فایده اصلی استفاده از پلتفرم اوپن بازار برای مبادله ارزهای دیجیتالی این است که کارمزدی وجود ندارد و برای استفاده از خدمات نیاز به ثبت نام نیست و هیچ تهدیدی مبنی بر هک شدن وجود ندارد. بنابراین کاربران مجبور نیستند اطلاعات شناسایی خود را فاش کنند.
تیم OB1 در مورد این ویژگی گفت:

ما این ویژگی جدید را با هدف گوش دادن به جامعه در راستای استفاده از اعتقادات مردم در بهبود معاملات ارزهای دیجیتالی منتشر کردیم. بلافاصله بعد از گرفتن بازخور از کاربران، برنامه ریزی خواهیم کرد.

با توجه به اینکه این پلتفرم همتا به همتا است، به صورت اکسچنج‌ فعالیت نمی‌کند. توسعه دهندگان Openbazaar اعلام کردند:

این ویژگی به کاربران اجازه مبادله ارزهای دیجیتالی به صورت مستقیم و با قیمت بازار را میسر می‌کند. همچنین این ویژگی قابلیت ثبت سفارش برای خرید و فروش را دارا نیست.

این پلتفرم از ۳ نوع پرداخت مختلف مستقیم، آفلاین و مدیریت شده استفاده می‌کند. اگر یک خریدار به فروشنده اعتماد کند، می‌تواند ارز دیجیتالی خود را به صورت مستقیم به او بدهد. برای فروشندگانی که در زمان پرداخت به صورت آفلاین هستند، ویژگی آفلاین به آن‌ها اجازه می‌دهد که بعد از آنلاین شدن ارزهای دیجیتالی را پرداخت کنند. ویژگی مدیریت شده هم زمانی به کار می‌آید که خریداران و فروشندگان نمی‌توانند به یکدیگر اعتماد کنند.

[related_post themes="flat" id="35516"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *