دانلود کرک نرم افزار INSUL نسخه آخر

نرم افزاری دیگر از مجموعه مهندسی معکوس crack4all

INSUL با توجه به اثرات اندازه محدودی که بسیار مهم است هنگام پیش بینی نمونه های کوچک مانند پنجره ها و همچنین برای عناصر طبیعی در فرکانس های پایین.

مانند هر ابزار پیش بینی INSUL یک جایگزین برای اندازه گیری نیست. با این حال، مقایسه با داده های آزمون نشان می دهد که INSUL به طور قابل اعتماد مقادیر STC را در ۳dB برای اکثر ساختارها پیش بینی می کند.

INSUL تا حد زیادی توانایی مشاوران آکوستیک و تولید کنندگان محصولات را به سرعت و با اطمینان به ساخت سازه ها برای رسیدن به یک عایق صوتی هوای دلخواه.

INSUL را می توان برای نمایش اطلاعات به زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، لهستانی، اسپانیایی، سوئدی یا ماندارین تغییر داد. ترجمه شده توسط حرفه ای های صوتی انجام شده است، به طوری که بیشتر متناسب با شرایط فنی که معمولا در هر کشور استفاده می شود.

پایگاه داده های مواد می توانند فیلتر شوند تا مطالب را از انگلستان، ایالات متحده آمریکا، آلمان، فرانسه، اسپانیا، سوئد، لهستان، خاورمیانه، استرالیا، نیوزیلند، هلند، بلژیک، ایتالیا و کره منتشر کنند.

بنابراین INSUL به اکثر مناطق جهان اقتباس شده است. پایگاه های داده به طور منظم به روز می شوند و بازخورد از کاربران همیشه خوش آمدید به گسترش و بهبود انتخاب مواد.

INSUL برای بیش از ۱۵ سال در دسترس است و طی این مدت بهبود چشمگیری داشته است. این در بسیاری از نسخه ها و به ابزار بسیار آسان برای استفاده است که از محیط ویندوز و مک استفاده می کند و پیشرفت کرده است و با ادامه مقایسه با آزمایش های آزمایشگاهی برای ارائه دقت قابل قبول برای طیف گسترده ای از ساختارها.

داده های تست را می توان برای مقایسه آسان با پیش بینی ها و سازه ها می توان برای فراخوانی بعد ذخیره کرد.

INSUL با توجه به اثرات اندازه محدودی که بسیار مهم است هنگام پیش بینی نمونه های کوچک مانند ویندوز و همچنین برای عناصر طبیعی در فرکانس های پایین.

مانند هر ابزار پیش بینی INSUL یک جایگزین برای اندازه گیری نیست. با این حال، مقایسه با داده های آزمون نشان می دهد که INSUL به طور قابل اعتماد مقادیر STC را در ۳dB برای اکثر ساختارها پیش بینی می کند.

INSUL به میزان قابل توجهی توانایی مشاوران آکوستیک و تولید کنندگان محصولات را به سرعت و با اطمینان به ساخت سازه ها برای رسیدن به عایق صوتی مورد نظر هوای مورد نظر ارتقا خواهد داد.

جهت خردی این نرم افزار به بخش درخواست فرم و یا تماس با شرکت مراجعه فرمایید.

[related_post themes="flat" id="36435"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *