ریپل دو شرکت انتقال پول دیگر را به شبکه پرداخت خود اضافه کرد

ریپل دو شرکت ارائه دهنده سرویس پرداخت در آسیا و آمریکا جنوبی را به عنوان عضوی از شبکه پرداخت بلاک چینی خود به RippleNet اضافه کرد.
InstaRem -شرکت‌ بین المللی انتقال پول در سنگاپور- به همراه شرکت BeeTech مستقر در Sao Paulo برزیل، همکاری خود را با بلاکچین ریپل آغاز کردند. این اولین همکاری آن‌ها با اعضای غیر بانکی RippleNet به حساب می‌آید. هر دو شرکت اذعان داشتند که با استفاده از این پلتفرم، مشتریانشان سریعتر و با هزینه کمتر پول منتقل می‌کنند. این سرویس در این هفته با برقراری ارتباط بین دو ارائه دهنده سرویس پرداخت در تعدادی از بازارهای جنوب شرقی آسیا، آمریکای جنوبی و اروپا آغاز شده است. برای مثال، مشتریان شرکت BeeTech می‌توانند با ۶۰ بازار جهانی که تحت پوشش شرکت InstaReM می‌باشند، مبادله لحظه‌ای داشته باشند.

به طور خاص، شرکت‌ها به xVia وصل خواهند شد که در واقع رابطی استاندارد است که موسسات مالی و اپراتورهای پرداخت را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به نصب نرم افزاری، مبادلات خود را از طریق RippleNet انجام دهند. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ عضو به این روش از  RippleNet استفاده می‌کنند.

مدیر اجرایی و بنیان‌گذار شرکت  BeeTech در بخشی از صحبت‌هاش گفت:

همکاری ما با RippleNet، تجربه جدیدی برای مشتریان ما خواهد بود که می‌توانند پرداخت‌های خود را انجام دهند و همچنین به تامین کنندگان جدید که بالغ بر ۶۰ بازار جدید را پوشش می‌دهند، دسترسی داشته باشند. این امر از طریق رابط برنامه نویسی xVia امکان پذیر شده است

[related_post themes="flat" id="35370"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *