نرم افزار GeoVision مدیریت دوربین مدار بسته IP Camera NVR DVR GV

نرم افزار GeoVision مدیریت دوربین مدار بسته IP Camera NVR DVR GV

نرم افزار GeoVision مدیریت دوربین مدار بسته IP Camera NVR DVR GV

GV-NVR
GV-NVR (Network Video Recorder) ضبط داده های ویدئویی و صوتی را از طریق شبکه های TCP / IP ضبط می کند. با حداکثر ۳۲ کانال نظارت IP خالص، GV-NVR عملکرد مشابهی را به عنوان سیستم نظارت GV سری ارائه می دهد. با مجوز اضافی، GV-NVR از ۳۲ کانال دستگاه های شخص ثالث پشتیبانی می کند. از ویژگی های نظارت به تجزیه و تحلیل ویدئو و همچنین ادغام با LPR، POS / ATM و سیستم های کنترل دسترسی، آن را به عنوان یکی از جامع ترین نرم افزار نظارت IP در بازار امنیت است.

با استفاده از دوربین GeoVision IP، GV-NVR با استفاده از تکنولوژی پیشرفته اسکن، از کیفیت تصویر بهتر بهره می برد و قابلیت های ویدئویی پیشرفته مانند Picture-In-Picture و Picture-And-Picture را می دهد. سازگاری با طیف گسترده ای از دوربین های IP شخص ثالث از طریق ONVIF و PSIA باعث می شود GV-NVR راه حل نهایی برای محیط های نظارت IP محسوب شود.

GV-Video Gateway
GV-Video Gateway یک سرور جریان ویدئو است که برای برنامه های نظارت تصویری در مقیاس بزرگ طراحی شده است. این می تواند تا ۱۲۸ دوربین IP از دستگاه های ویدئویی مختلف دریافت کند. علاوه بر این، می تواند به طور همزمان به مشتریان خود ۳۰۰ کانال را که شامل GV-System (سیستم DVR / NVR)، GV-VMS (سیستم مدیریت تصویری)، GV-GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی)، GV-Mobile Server، GV مرکز کنترل (سیستم نظارت مرکزی)، و Multi View (نرم افزار مشاهده) و GV-Edge Recording Manager (نرم افزار چندین نمایش). دروازه GV-Video همچنین می تواند اعلان های متن را به یک GV-VSM (Vital Sign Monitor) ارسال کند، زمانی که شرایط هشدار رخ می دهد. با استفاده از Gateway GV-Video، نرخ فریم مورد نظر را می توان در حالی که بارگذاری CPU و استفاده از پهنای باند دستگاه های ویدئویی IP به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

در بعضی از مناطق یا کشورها ممکن است بخواهید ماژول ۳G بی سیم اینترنت (مانند GPRS / UMTS) را بر روی GV-Video Server یا GV-Compact DVR نصب کنید اما مشکلی برای به دست آوردن یک آدرس IP عمومی از ISP دارید. روش اتصال غیرفعال GV-Video Gateway می تواند مسئله عمومی IP را با پذیرش درخواست اتصال از GV-Video Server یا GV-Compact DVR حل کند و سپس جریان ویدئو را به مشتریان توزیع کند.

همچنین می توانید تصاویر زنده تک کانال را در سرور GV-Video Gateway یا تصاویر زنده چند کاناله در هر کامپیوتر از طریق رابط وب دروازه GV-Video مشاهده کنید.

GV-VMS یک سیستم مدیریت ویدئویی جامع است که تا ۶۴ کانال GeoVision و / یا دستگاه های آی پی شخص ثالث ثبت می کند. طرح زنده و پخش می تواند به راحتی با عملکرد کشیدن و رها کردن بصری تنظیم شود. GV-VMS همراه با انواع تحلیل های ویدئویی هوشمند برای ارائه نظارت دقیق و کاهش نیاز به نظارت دستی می آید. ساخته شده در سرور وبکام اجازه می دهد تا کاربران را از راه دور دسترسی به نمایش زنده و ضبط از هر نقطه با استفاده از مرورگرهای وب، برنامه تلفن همراه و Remote ViewLog. سازگاری با GV-CMS (ایستگاه مانیتورینگ مرکزی GeoVision) و قابلیت همکاری با انتخاب گسترده ای از دوربین های IP شخص ثالث از طریق ONVIF و PSIA GV-VMS یک راه حل نظارت چند منظوره و موثر است.

درخواست کرک نرم افزار سفارش کرک نرم افزار بهترین سایت کرک نرم افزار

دانلود کرک نرم افزار محصولات شرکت GeoVision نرم افزار دوربین DVR NVR مدیریت دوربین مدار بسته

 

سایت سازنده نرم افزار

تیم مهندسی معکوس crack4all

جهت سفارش کرک این نرم افزار از طریق فرم درخواست اقدام نمایید.

[related_post themes="flat" id="35176"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *