ورود شرکت سامسونگ به بازار استخراج ارزهای رمزپایه

ورود شرکت سامسونگ به بازار استخراج ارزهای رمزپایه

در روز دوشنبه، ۲۹ ژانویه، شرکت سامسونگ اعلام کرد که قراردادی با شرکت تی اس ام سی تایوان برای تولید تراشه استخراج ارزهای رمزپایه به امضاء رسانده است. بر اساس رسانه های کره ای، تولید انبوه این نوع سخت افزارها از اول ماه ژانویه آغاز شده است. این نوع تراشه ها، سخت افزارهایی پیشرفته هستند که برای استخراج ارزهای رمزپایه منطبق با الگوریتم های درهم سازی تولید شده اند، مانند تراشه اسکریپت (scrypte).

شرکت تی اس ام سی، تراشه های استخراج بیت کوین را تولید خواهد کرد و با شرکت سامسونگ به اشتراک خواهد گذاشت. هانگ مینگ سئون، رئیس بخش امنیت فضای مجازی سامسونگ در این رابطه می گوید: با تولید این نوع تراشه ها، شرکت ما، می تواند سودمندی بالایی داشته باشد، اما به این دلیل که شرکت مان در بخش تولید این گونه سخت افزارها زیاد قوی نیست، پیش بینی این که شرکت از استخراج ارزهای رمزپایه سودمند شود، بسیار سخت می باشد. پس باید با دیگر شرکت های متخصص در این زمینه، همکاری داشته باشیم.

امضاء این قرارداد بین شرکت کره ای و تی اس ام سی درست بعد از یک ماه پر طلاطم ارزهای رمزپایه اتفاق افتاد و خصوصا بعد از تحریم بیت کوین در چین و اعمال قوانین محدود کننده در خصوص ارزهای رمزپایه در کره جنوبی بود.

[related_post themes="flat" id="35926"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *