ارز دیجیتال نکست Nxt، خرید و فروش و کیف پول آن را بهتر بشناسیم!

ارز دیجیتال نکست Nxt، خرید و فروش و کیف پول آن را بهتر بشناسیم!

ارز دیجیتال نکست

ارز دیجیتال نکست یک پلت فرم پیشرفته و منبع باز در بلاک چین است که بر روی عملکرد موج اول پیشگامان ارز های رمزنگاری مثل بیت کوین ایجاد می شود. پلت فرم Nxt شامل بسیاری از ویژگی های سطح – هسته؛ مثل: صرافی، بازار و سیستم رأی گیری به علاوه خود ارز دیجیتال NXT است.

مزایای نکست

استفاده از نکست بسیار آسان بوده، مجاز است و به کاربران آزادی کامل از بسیاری جهات داده است. برای مثال، استفاده از ارز NXT به عنوان یک سیستم پرداخت نمی تواند محدود شود، ایجاد یک لیست بازاری نمی تواند نادیده شود و برای توسعه دهندگان نیز از طریق برنامه رابط برنامه کاربردی Nxt برنامه های مبتنی بر بلوک چین را ایجاد می کند.

تاریخچه

NXT بدون اعلام ICO (ارائه سکه اولیه) با مجموع ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سکه ایجاد شد. در ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۳، انجمن Bitcointalk.org موضوع BCNext را اعلام کرد. در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۳، جمع آوری کمک های مالی برای Nxt بسته شد. بلاک آن در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۱۳ منتشر شد. کد منبع به طور جزئی در تاریخ ۳ ژانویه منتشر شد. کد منبع کامل در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۴ تحت مجوز MIT منتشر شد.

امکانات

زیرساخت اصلی Nxt پیچیده است. این موضوع باعث می شود ریسک هایی را نسبت به کوین های دیگر به همراه داشته باشد، اما سرویس های خارجی در بلوک چین، آسان تر انجام می شود.

مبادلات

یک مبادله peer-to-peer که اجازه تجارت غیرمتمرکز ارز و دارایی های رمزنگاری را می دهد. از آنجا که blockchain یک لایۀ عمومی غیرقابل تغییر در تبادلات است، این مبادله برای اقلامی غیر از Nxt هم استفاده می شود. اکثر دارایی های موجود در پلت فرم، نشان دهنده سهامی است که از ابتدای کار مربوط به ارز دیجیتال است.

سیستم پولی

سیستم پولی که در نسخه ۱.۴.۸ اجرا شده است، اجازه می دهد ارزها در بلاک چین Nxt ایجاد شود. این کوین ها با مقدار مشخصی از NXT پشتیبانی می شوند که در صورت لزوم می توانند بازخرید شوند.

رمزهای عبور ایجاد شده توسط کاربر

برای دسترسی به یک حساب کاربری، یک کلمه عبور یا یک حرف با یک کلید خصوصی محاسبه می شود، بر خلاف بیت کوین، که در آن معمولا کلید خصوصی در یک فایل کیف پول ذخیره می شود و به طور مستقیم برای کاربر قابل مشاهده نیست.

کیف پول نکست

۱- jelurida: کیف پول آنلاین

۲- Ardor : نسخه سخت افزاری

۳- نسخه اندروید Nxt

۴- MyNxt Wallet نسخه آنلاین

۵- Jay نسخه جاوا اسکریپت و متن باز

[related_post themes="flat" id="36236"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *