بیت کوین دوباره به ارزش بیش از ۱۰،۰۰۰ دلار رسیده است و دارای ثبات است

بیت کوین دوباره به ارزش بیش از ۱۰،۰۰۰ دلار رسیده است و دارای ثبات است.

بیت کوین دوباره به ارزش بیش از ۱۱،۰۰۰ دلار رسیده است – آیا می تواند آن را نگه دارد؟

بیت کوین، به هر حال، یک هفته قابل ملاحظه ای داشت، در حالی که ارزش آن از ۱۱،۴۰۰ دلار تا نزدیک به ۹،۰۰۰ دلار کاهش یافت، در کل بازار تنها در مدت ۹۰ دقیقه ۳ میلیارد دلار را از دست داد. با این وجود، در عرض ۲۴ ساعت، ارز دیجیتال به بیش از ۱۱،۰۰۰ دلار افزایش یافته است.

علت افت و خیز

دلیل این عوامل ناپایدار، بروز ناگهانی یک رکود نیست، هرچند به نظر می رسد که شرکت bull در بازار به صورت باور نکردنی، بیش از یک هزار دلار ارزش گذاری در هفته را در اختیار دارد، و در نتیجه در اوج قرار دارد. همانطور که قیمت ها به شدت گیج کننده شد، بعضی ها فرصت یافتند که موقعیت هایی را که آنها با قیمت های بسیار پایین خریداری کرده اند، به فروش برسانند.

علت روند صعودی ارزش بیت کوین

با این حال، با وجود اینکه بیت کوین ارزش بیش از ۱۰،۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشته است، دلیل صعود برای آن وجود داشت. آزادی تصمیم توسط کمیته بازرگانی کالا (CFTC) آمریکا که روز جمعه اعلام کرد گروه CME و CBOE شرایط مورد نیاز برای معاملات تنظیم شده را برآورده کرده است، منجر به درخواست های زیادی برای دستاورد های عظیم در مبادله ارز های دیجیتال شد و ارزش آن را به صورت صعودی تا ۱۱،۰۰۰ دلار بالا برد.

آیا این روند حفظ می شود؟

در حالی که bull با اخبار اصلی حرکت می کند، هنوز مشخص نیست که آیا بیت کوین قادر خواهد بود که سود بالاتری از ۱۰،۰۰۰ دلار را حفظ و تقویت کند و سپس برای افزایش بیشتر، فشار بیاورد. بعضی (از جمله میلیاردر کارل ایکن) اخیرا “بیت کوین” را حباب نامیده اند، و هرگونه امکان را برای به دست آوردن سود را فریب داده اند.

پیش بینی های انجام شده

به عنوان مثال، الکس ماشینسکی، بنیان گذار شبکه سلسیوس، یک نمونه محکم را ارائه می دهد که ممکن است نقطه فروش هماهنگ شده در حدود ۱۱،۰۰۰ دلار باشد. او می گوید:

“به نظر می رسد فروش ۱۱،۰۰۰ دلار هماهنگ شده است. بسیاری از اتاق های گفتگو تلگرام در مورد آن به عنوان یک سطح برای فروش صحبت کرده اند. پول زیاد به بازیکنان بزرگی مانند Coinbase وارد می شود، بنابراین فشار با خرید سازگار شده است که هر نوع فروش را از بین می برد.

همچنین بسیاری از صندوق های رمزنگاری از این نوسان ها استفاده می کنند تا BTC ارزان قیمت را از فروشنده هایی که سفارش های فروش محدود را به عنوان محافظت از ضعف ارائه می دهند، بدست بیاورند. در حال حاضر بیش از ۳۰۰ صندوق رمزگذاری در SEC ثبت شده است. چهار مورد از آن ها بیش از ۵۰۰ میلیون دلار ارزش دارند.بنابراین آن ها به اندازه کافی بزرگ هستند تا بتوانند قیمت ها را در هر لحظه کنترل کنند. ”

حفظ روند صعودی در ارزش بیت کوین

با این حال، دیگر افراد داخلی متقاعد شده اند که انتظار می رود که حرکت قیمت ها به سمت بالا ادامه یابد. همان طور که سطوح بالاتری از جریان مالی وارد بازار می شود، خریداران بیشتر باعث افزایش ارزش بیت کوین خواهند شد.

الکساندر تاباخ، مدیر عامل شرکت PUBLIQ گفت:

“تصویب جریان اصلی، جریان سازمانی را در آینده ایجاد می کند و مشتقات CME و دیگر صندوق های صدور بودجه، دولت ها و مقررات، پذیرش پرداخت بیت کوین از شرکت های مهم (مثل PwC) در جریان ICO ثابت است و یک حرکت رو به جلو را حفظ می کند. ”

ارتباط با با فناوری

فراتر از سادگی مسائل مربوط به بازار، افراد دیگر مشکلات را با تبادل افزایش می دهند. هیچ پنهان نیست که Coinbase از برخی مسائل فنی رنج برده است. این نوع نگرانی به وضوح میتواند بازارها را به یک وحشت فروش کوتاه مدت برساند، تا زمانی که مشکلات تکنولوژی اصلاح شود.

طبق گفته Amos Meiri، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، Colu می گوید:

“قیمت بیت کوین تحت تأثیر فاخبار و مبادلات بزرگ در سراسر جهان قرار گرفته است که از فرصت خوبی برای آینده بیت کوین برخوردار است. افزون بر این، ما اغلب چنین گمانه زنی در قیمت را مشاهده می کنیم، زمانی که تعداد بسیاری از افرادی را می خواهیم که بخواهند خرید کنند، اما نمی توانند مبادلات خود را تعطیل کنند. ”

صرف نظر از آن، خبرهای امروز برای بیت کوین بازان مثبت است، زیرا یک رکود بزرگ دیگری نیز به دنبال ثبت شدن است. اگر نظر صاحب نظران درست باشد، این قیمت باید پایدار باشد و ممکن است افزایش هم یابد.

[related_post themes="flat" id="36233"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *