تام لی : پولم را صرف بیت کوین می کنم نه بیت کوین کش!

یکی از بنیان گذاران شرکت مشاوره جهانی Fundstrat، تام لی به جمعی از رسانه ها گفت که مایل است تا با توجه به این که بازار پاسخ مثبتی نشان داده به جای بیت کوین کش، بیت کوین خریداری کند.

در صحبت با سی ان بی سی، تام لی که به نگاه خوشبینانه اش به بیت کوین معروف است، گفت که تاگر چه با “طرفداری کردن” مخالف بوده است، او مایل است تا “پول های فعلی” خود را در بیت کوین و نه جایگزین آن صرف کند.

او به بخش شبکه های برنامه Fast Money گفت که “فکر می کنم هر دو ویژگی هایی دارند”.

اما اگر قصد سرمایه گذاری جدید می داشتم، علاقه بیشتری به خرید چیزی داشتم که جریان مالی جذب کند تا این که چیزی بخرم که به شدت خریداری شده و بیش از نیاز بازار است.

صحبت های لی در میان جنگ کلمه ای که بین طرفداران بیت کوین و بیت کوین کش است، می باشد.

از آن جایی که قیمت بیت کوین به دلار در روز چهارشنبه (دیروز) حدود ۲٫۴ درصد افت داشته است، با این حال قیمت بیت کوین کش به دلار خیلی بیشتر و حدود ۱۷ درصد در همان بازه ۲۴ ساعته افت داشته است.

زمانی که از او پرسیده شد که چگونه بیت کوین کش توانست در روز های اخیر رشد قابل توجهی داشته باشد، لی اشاره به هارد فورکی که بزودی قرار است در شبکه ایجاد شود گفت و این که این باعث می شود تا انگیزه برای جریان پولی ایجاد شود.

میزبان شبکه سی ان بی سی، برایان کلی که اخیرا درباره سرمایه گذاری در این نوع از دارایی صحبت کرده بود همچنین اضافه کرد که این رشد قابل توجه “ارتباطی” با بهبود در شرایط جوی بازار دارد.

با یک نظرسنجی از چندین بازیکن اصلی اقتصادی که مشخص شد بیش از ۸۰ درصد آن ها اعتقاد دارند که کاهش قیمت نیمه اول سال ۲۰۱۸ تمام شده است، کمپانی فاندزترت آقای لی همچنان به نمایش قوی و نیرومندی از بیت کوین در این هفته ادامه می دهد.

CRYPTO : ما گروه کوچکی از سرمایه گذاران موسسات، ترکیبی از  را در ۴/۲۳ میزبانی کردیم. نتیجه کلیدی این شد که موسسات باور دارند که #BTC به پایین ترین حد خود رسید. ما این را شاخصی برای افزایش جریان بزرگ مالی به ارز های رمزپایه می دانیم.

توماس لی 

از نظر عملکرد آخر سال، بخش بزرگی از آن ها نظرسنجی به عمل آمد اعتقاد دارند که قیمت بیت کوین به دلار سال ۲۰۱۸ را بین ۱۰,۰۰۰ تا ۲۰,۰۰۰ دلار به پایان می رساند.

[related_post themes="flat" id="35704"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *