دانلود نرم افزار سیستم کربوهیدرات و پروتئین CNCPS به همراه کرک

نرم افزاری دیگر از مجموعه مهندسی معکوس crack4all

سیستم کربوهیدرات و پروتئین CNCPS نرم افزاری در زمینه خوراک دام، دامپروری و دامپزشکی میباشد که برای پیش بینی شرایط، استفاده از خوراک، عملکرد حیوانات و دفع مواد مغذی برای گاوهای شیری و گوشتی با استفاده از دانش جمع شده درباره ترکیب غذا، هضم و متابولیسم در تهیه مواد مغذی به منظور رعایت الزامات توسعه داده شد.

**محتوای این صفحه ترجمه شده و ممکن از ترجمه معتبری نباشد**

معرفی نرم افزار سیستم کربوهیدرات و پروتئین Cornell Net:

با توجه به ماهیت در حال تحول این مدل، پیش بینی می کنیم برخی از به روز رسانی ها در سال آینده یا دو سال آینده در ساختار فعلی، شامل پروفایل های تغذیه اسید آمینه اسید و خصوصیات در کتابخانه و یک مدل رشد به روز شده برای جایگزینی لبنیاتی که شامل گوساله با ظرفیت برای شروع فرمول تولد در سال آینده نیز به روز رسانی های بیشتری برای روش های آزمایشگاهی خواهد بود که در مدل منعکس می شود. پس از اتمام این مدل، یک بحث گسترده تر دنبال خواهد شد.

این نسخه در چندین سال اخیر در حال توسعه بوده و آزمایش شده است و در حال حاضر در چندین پلتفرم تجاری موجود در سراسر جهان اجرا می شود. با توجه به تغییرات قابل توجه در ساختار کتابخانه خوراک، فایل های نسخه ۶.۱ را نمی توان به نسخه ۶.۵ وارد کرد.

هدف مدل نرم افزار CNCPS

نشخوار کنندگان برای تبدیل مواد مغذی تغذیه به غذای انسانی در شرایط بسیار متفاوت در سراسر جهان استفاده می شود و منبع اصلی مواد مغذی غذایی انسان است. اهداف بهبود تغذیه شادابی عبارتند از بهبود بهره وری، کاهش استفاده از منابع و حفاظت از محیط زیست. پیشرفت های بعدی در بازده تولید احشام حاصل از استفاده از مدل ها برای پیش بینی نیازهای غذایی و استفاده از خوراک در تنظیمات تولید خاص است. پیش بینی دقیق نیازهای مواد مغذی و عرضه، متخصص تغذیه را قادر می سازد تا بیشتر از تغییرات در عملکرد گاو را شناسایی کند تا رویکردهای جامع تر نسبت به فرمولاسیون جیره.

سیستم کربوهیدرات و پروتئین Cornell Net (CNCPS) برای پیش بینی شرایط، استفاده از خوراک، عملکرد حیوانات و دفع مواد مغذی برای گاو و گوسفند های لبنی و گوشتی، با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده در مورد ترکیب غذا، هضم و متابولیسم در تهیه مواد مغذی به منظور رعایت الزامات توسعه داده شد.

CNCPS برای گاو: نسخه فعلی مدل CNCPS طراحی شده است تا برای ارزیابی و ارزیابی چندین گروه در یک مزرعه و برای ارزیابی مواد مغذی و کارایی استفاده از مواد مغذی بیشتر ارزیابی شود. هر نسخه جدید شامل تغییراتی است که دقت مدل CNCPS و کاربرپسند بودن نرم افزار کامپیوتر را بهبود می بخشد.

پیش بینی مدل نرم افزار CNCPS

انرژی، پروتئین متابولیزه شده، اسید آمینه و مواد معدنی برای نگهداری، رسوب بافت و سنتز شیر
پیش بینی مصرف و تخریب شفابخش کربوهیدرات خوراک و پروتئین و رشد میکروبی
پیش بینی هضم روده و دفع
پیش بینی سوخت و ساز بدن از انرژی جذب، پروتئین و اسیدهای آمینه
پیش بینی دفع مواد مغذی و نیازهای غذایی، فرد و گله

جهت خردی این نرم افزار به بخش درخواست فرم و یا تماس با شرکت مراجعه فرمایید.

[related_post themes="flat" id="36488"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *