دانلود نرم افزار WrightSoft RightCAD طراحی گرمایش تابشی HVAC

دانلود نرم افزار WrightSoft RightCAD طراحی گرمایش تابشی HVAC

دانلود کرک نرم افزار WrightSoft RightCAD تابشی HVAC

نرم افزار Right CAD برای صنعت HVAC – اولین کل یک راه حل ۳D HVAC
راست-CAD® یک مجتمع مسکونی و تجاری ۲D / 3D CAD برای طراحی HVAC است. راست-CAD® فرایند طراحی HVAC را از محاسبات بار به طراحی سیستم (کانال، طرح های تابشی و غیره) و موارد دیگر از جمله لیست کردن آنها و هزینه های عملیاتی ساده می کند. طراحی شده برای استفاده به عنوان یک راه حل مستقل HVAC CAD و یا به عنوان یک افزودنی برای ماژول های دارای مجوز Right-Suite® Universal (RSU)، کاربران می توانند از اشکال HVAC آشنا برای استفاده آسان و استاندارد CAD استفاده کنند. درست همانند Right-Suite® Universal، کاربر می تواند ماژول های HVAC مورد نیاز برای کسب و کار خود را انتخاب کند و به راحتی می تواند کارایی را برای برآورده ساختن نیازهای کسب و کار خود اضافه کند.

HVAC Shapes ™ Wrightsoft در Right-CAD® ساخته شده است و کاربران موجود در آن Right-Suite® را به روش آشنا برای رفتن به CAD معرفی می کنند. کاربردهای متداول CAD از این اشیاء هوشمند لذت خواهند برد زیرا آنها روند پردازش خسته کننده و ورود داده های دستی را ساده تر می کنند و اجازه می دهد داده ها به طور خودکار با کشیدن و رها کردن HVAC Shapes ™ بر روی صفحه رسم وارد شوند. این اشیاء هوشمند تمام اطلاعات مالکیت هر شکل را ذخیره می کنند و شما را قادر به تکمیل محاسبات و طرح های شما می کند. با تکنولوژی Hotlink ™، اگر جنبه ای از طراحی یا بار تغییر خود را تغییر دهید، تمام اجزای آسیب دیده به طور خودکار به شرایط جدیدی از قبیل طرح ها، اندازه ها و لیست های لغو قطعات اضافه می شوند. طرح طبقه بندی ۲D آسان است، برای دیدن طراحی HVAC و ساخت آن در ۳D.

ویژگی های اصلی
ادغام با ماژول های Wrightsoft مانند Right-J®، Right-CommLoad®، Right-D®، Right-CommDuct ™، Right-Radiant®، Right-Proposal® و دیگران.
از Right-CAD® به عنوان مبنایی برای ایجاد همه چیز از طرح های سیستم کیفیت CAD برای معمار استفاده کنید تا پیشنهادهای قابل چاپ برای مشتری. (تمام ماژول های جداگانه به فروش می رسد. *)

طراحی شده با هر دو کاربر چاشنی CAD، و یا غیر CAD کاربر در ذهن است.
راست-CAD® به دستورالعمل های CAD استاندارد صنعت پاسخ خواهد داد، اما همچنین کاربران غیر CAD را قادر می سازد به راحتی از شبیه شکل های HVAC ™ در نوار نوار مشخص RSU استفاده کنند بدون اینکه نیاز به درک نحوه استفاده از CAD داشته باشند.

رابط ۲D و ۳D شناخته شده
راست-CAD® مجهز به یک فضای کاری قابل تنظیم (از جمله منوهای نوار و نوار ابزار) است که به صورت پیش فرض برای فضای کاری RSU آشکار است که کاربران Wrightsoft در حال حاضر آشنا هستند. این فضای کاری شامل تمام اجزای رابط کاربری لازم برای طراحی سیستم HVAC، محاسبات و گزارشات است.

 

با استفاده از Legacy DWG Drawings و سازگاری فایل پیشرفته
راست-CAD® به طور کامل از نقشه های DWG میراث پشتیبانی می کند. نه تنها Right-CAD® واردات و صادرات به RSU می شود، بلکه همچنین فایل های DWG را در فرمت اصلی خود بدون هیچگونه خرابی داده ها، از پیشرفته ترین نسخه فایل به نسخه ۲٫۵ می نویسد و می نویسد. راست-CAD® یک برنامه فایل dwg بومی است.

اشکال HVAC و اشیاء
راست-CAD® ویژگی های آسان برای استفاده از HVAC Shapes ™ Wrightsoft را دارد، و برای هر دو کاربر Wrightsoft جدید و چاشنی انتقال آسان به Right-CAD® آسان است. راست-CAD® جایگزین محاسبات خطی و خطی و ورود داده های دستی می شود، به طوری که به راحتی می توان داده ها را به سادگی با کلیک کردن و کشیدن با HVAC Shapes ™ از نوار نوار به صفحه رسم وارد کرد. این اشیاء هوشمند تمام اطلاعات مالکیت هر شکل را ذخیره می کنند و شما را قادر به تکمیل محاسبات و طرح های شما می کند. با تکنولوژی Hotlink ™، اگر جنبه ای از طراحی یا بار تغییر خود را تغییر دهید، تمام اجزای آسیب دیده به طور خودکار به شرایط جدیدی از قبیل طرح ها، اندازه ها و لیست های لغو قطعات اضافه می شوند.

برنامه شامل:
به طور مستقیم به DWG و یا فایل های RSU خواندن و نوشتن
بدون اینکه از نرم افزارهای دیگر استفاده می شود و یا بر روی خود پلت فرم RSU موجود اضافه می شود، Right-CAD® می تواند هر دو فایل RSU و DWG را بدون استفاده از نرم افزار دیگر بخواند و نوشتن کند. این اجازه می دهد تا انعطاف پذیری کامل با مبادله فایل ها، بدون در نظر گرفتن پلت فرم کاربر نهایی.

منوها و دستورات Cad مانند
از آنجایی که برای هر دو کاربران مبتکر و تازه کار CAD ایجاد شده است، Right-CAD® به کاربر اجازه می دهد تا بین یک فضای کاری مانند CAD و یک فضای کاری مشابه RSU را با کلیک ساده یک دکمه تغییر دهد.

چند راه برای مشاهده طرح های ۲ بعدی و ۳D شما
راست-CAD® اجازه می دهد تا دید شما بین نمایش طرح و نمایش های مختلف ۲D و ۳D از جمله ۲D Plan View، Wireframe 3D و Realistic 3D را تغییر دهد.

 

ساختمان هایی با کانال های ۳D را مشاهده کنید زمانی که با ماژول های اضافی مرتبط است
استفاده از Right-CAD® در کنار ماژول های دیگر ما برای طراحی و مشاهده کانال های ۳D. همچنین می تواند بارهای گرمایش و خنک کننده، اندازه کانال ها، طرح های حلقه شعاعی، سیستم های زمین گرمایی و سیستم های هیدرولیکی را محاسبه کند، لیست های خروجی قطعات تولید می کند، پیشنهادهای تولید شده بر اساس قطعات و قیمت ها و سایر ماژول های Wrightsoft را تهیه می کند.

وارد کردن و یا ایجاد فایل های کاتالوگ RSU با اشیاء هوشمند HVAC
کاتالوگ یک راه برای ذخیره بلوک های رسم استفاده شده و اشیاء هوشمند است تا بتوان آنها را در چندین نقشه استفاده کرد. شما می توانید این کاتالوگ ها را از ابتدا ایجاد کنید. علاوه بر این، اگر شما یک کاتالوگ RSU موجود دارید، برای دسترسی آسان به طور خودکار به Right-CAD® وارد می شود.

قالب های HVAC قابل برنامه ریزی برای اطلاعات آب و هوا، انواع ساخت و ساز، کتابخانه ها و موارد دیگر
قالب پیش فرض شما تنظیمات رایج شما را ذخیره می کند، بنابراین هنگامی که یک پروژه جدید را شروع می کنید، این اطلاعات قبلا پر شده است. این شامل اطلاعات پیمانکار، مکان های آب و هوایی معمول، هزینه های سوخت، کتابخانه ها و سایر تنظیمات می شود، بنابراین شما می توانید به سرعت هر پروژه را سفارشی کنید.

سازگار با تمام ماژول RSU، از جمله Right-Energy®
Right CAD® می تواند تمام مدول های محاسبه استاندارد Wrightsoft® و کتابخانه ها را مجاز کند.

مشاهده تغییرات زنده به اطلاعات خود را با تکنولوژی Hotlink ™
Right-CAD® تمامی دیگر ماژول های Right-Suite ™ را پیوند می دهد و باعث می شود تا محاسبات بار، کانال ها یا طرح های تابشی و غیره به سرعت و آسان انجام شود. با تشکر از فناوری Hotlink ما، هر گونه تغییری که ایجاد می کنید به صورت خودکار در ورق ورق و هر ماژول که شما مالک آن هستید به روز رسانی می شود، به این معنی هیچ ورودی تکراری داده، هیچ ژیمناستیک ذهنی و هیچ وقت بیشتر هدر ندهید. *

 

درخواست کرک نرم افزار رایت کد طراحی گرمایش تابشی دانلود نرم افزار طراحی سیستم گرمایشی ساختمان تابشی از سقف

کرک برنامه خارجی Right Cad سایت درخواست کرک نرم افزار آموزش کرک و سفارش کرک نرم افزار RightCAD

 

 

تیم مهندسی معکوس crack4all

 

جهت سفارش کرک این نرم افزار از طریق فرم درخواست اقدام نمایید.

[related_post themes="flat" id="35304"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *