دانلود کرک نرم افزار ۴٫۴ Nikon Capture ویرایشگر عکس دوربین نیکون

دانلود کرک نرم افزار ۴٫۴ Nikon Capture ویرایشگر عکس دوربین نیکون

دانلود کرک نرم افزار Nikon Capture 4.4 ویرایشگر قدرتمند تصویر

نرم افزاری قدرتمند و بصری ویرایش تصویر که گردش کاری را بهینه می کند و پتانسیل را به حداکثر می رساند

پشتیبانی از انواع فایل های NEF، TIFF و JPEG – مرور و ویرایش تمام فایل های ساخته شده با مدل های سری D نیکون، از جمله D70، و همچنین COOLPIX 8700.
چند تصویر پنجره – نمایش تصاویر از پوشه های انتخاب شده به عنوان یک ردیف از تصاویر کوچک در بالای یک منطقه بزرگتر حاوی تصویر در حال حاضر انتخاب شده است.
ویرایشگر LCH – روشنایی (نور)، Chroma (اشباع) و رنگ را می توان به طور مستقل با استفاده از جداول ویرایشگر جداگانه در پالت ابزار ویرایشگر LCH تنظیم کرد.
Color Booster – به طور خودکار سطح اشباع را برای مقادیر بهینه برای تصاویر پرتره یا منظره تنظیم می کند.
کاهش رنگ مواری – کاهش اثر مویر که گاهی اوقات در هنگام تیراندازی خطوط موازی محصور به نظر می رسد. (فقط در هنگام کار با فایل های NEF موجود است.)
تنظیمات اشباع – چهار تنظیمات روشنایی تصاویر را بدون تغییر رنگ تنظیم می کنند.
پشتیبانی از افزونه فیلتر – افزایشی و قابلیت انعطاف پذیری را برای تابع پایه نویگ Capture 4 اضافه می کند.
Save Background – اجازه می دهد تا پردازش فایل ها در حالی که دیگران را در همان زمان ذخیره می کند، که به بهبود کارایی جریان کار کمک می کند و عملیات بدون استرس را بهبود می بخشد.
صرفه جویی در تنظیمات تصویر انتخاب شده – انعطاف پذیری بیشتر و کنترل را با اجازه دادن به استفاده از انتخاب تنظیمات تنظیم به تصاویر.
پشتیبانی از فایل NEF (JPEG) – صرفه جویی در فضای قابل توجهی را فراهم می کند و فایل های NEF (JPEG) را می توان بارها و بارها بدون ضعف کیفیت تصویر ویرایش کرد.
دیجیتال DEE ™ – به طور خودکار یک برجسته تصویر را در حین رسیدن به یک تعادل مواجه کلی ایجاد می کند.
تبدیل Fisheye به Rectilinear تصویر – تبدیل زاویه دید ۱۸۰ درجه قطعه عکس فیسبوکی ساخته شده با AF DX Fisheye-Nikkor 10.5mm f / 2.8G ED لنز را به انتخاب از دو حالت تصویر فوق العاده عرض عکس.
کنترل ویجت – به صورت خودکار فایل های NEF را برای مقابله با هر اثر ویجت تنظیم می کند و تصاویری را با نزدیک بودن کامل روشنایی از مرکز به لبه به گوشه تولید می کند.
Image Dust Off – با استفاده از یک تصویر مرجع گرفته شده با دوربین های SLR دیجیتال نیکون برای غلبه بر سنسور و سپس به طور خودکار اثر آن را از تصاویر NEF گرفته شده با استفاده از لنزهای نیکون CPU حذف می کند.
پردازش دسته ای پیشرفته – به طور خودکار طیف گسترده ای از تنظیمات تصویر و تصحیح هر تعداد فایل در یک پوشه را اعمال می کند.
کنترل از راه دور دوربین – کنترل بیشتر تنظیمات تصویربرداری، و اجازه می دهد تا تصاویر را به طور مستقیم به کامپیوتر دانلود کنید. نسخه ۴٫۱ اضافه می کند پشتیبانی از D70 و کنترل ها، از جمله براکت کردن هنگام استفاده با D2H یا D70.

 

درخواست کرک نرم افزار  Nikon Capture 4.4 سفارش کرک نرم افزار

 

 

تیم مهندسی معکوس crack4all

جهت سفارش کرک این نرم افزار از طریق فرم درخواست اقدام نمایید.

[related_post themes="flat" id="35164"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *