دانلود کرک نرم افزار DomuS 3D Venus

تمامی نسخه های این نرم افزار توسط Crack4all.comکرک شده است.
برای سفارش کرک نرم افزار با شرکت تماس بگیرید.

نرم افزار تخصصی معماری داخلی
این نرم افزار ایتالیایی که طرز کار راحتی دارد با کمترین تنظیمات کیفیت پردازش فوق العاده ای ارایه می دهد که به طور خاص برای کار با مصالح کاشی شکل(TILE)مانند سرامیک-کاشی-سنگ و.. کاربرد دارد.به این صورت که پس از طراحی و مبلمان محیط که برای آن علاوه بر مدل های مکس دسترسی به آبجکت های بسیار بهتر و با تنوع نرم افزار دارید با یک کلیک متراژ کلیه مصالح بکار رفته را محاسبه می کند. برای مثال میزان سرامیک کف با احتساب بند و نمایش بند و رنگ آن در تصویر که اطمینان از قرار گیری دقیق بند سنگ و سرامیک پس از اجرا را بسیار راحت تر از دیگر نرم افزار ها فراهم می نماید که فقط کافیست اندازه بند را در گزینه آن تعیین کنیم. این نرم افزار ساده ترین راه را برای مصالح دهی ارایه می نماید که یکی از مشکلاتی است که با عث کاهش کیفیت رندر می شود.
کاربرد نرم افزار برای افرادی مفید است که علاوه بر طراحی اجرا نیز انجام می دهند.یا فروش مصالح که نیاز به متراژ دارند.
حتی افرادی که در رندر ضعیف هستند به راحتی می توانند رندر های با کیفیت ارایه دهند.
همان قدر که REVIT سه بعدی آسانی ارایه می دهد این نرم افزار نیز سه بعدی و کیفیت پردازش تصویرآسان اما با کیفیت قابل (RENDER)

جهت سفارش دانلود کرک از طریق ثبت درخواست و یا تماس با شرکت اقدام فرمایید
[vc_button url=”https://crack4all.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%da%a9%d8%b1%da%a9-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1/” text=”سفارش این کرک” size=”” align=”left” type=”primary” outlined=”0″ icon=”” target=”_self”]

[related_post themes="flat" id="24681"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *