سیویک (Civic)، خرید و فروش و کیف پول آن را در صرافی ها بهتر بشناسیم!

سیویک (Civic)، خرید و فروش و کیف پول آن را در صرافی ها بهتر بشناسیم!

سیویک

سیویک CVC یک ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم است که از طریق ایکو ICO در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۶ منتشر شد. حداکثر ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ کوین CVC در بازار موجود است و عرضه فعلی موجود ۳۴۰.۲۰۰.۰۰۰ کوین است.

در وب سایت سیویک این گونه آمده است:

«ما جهاني را تصور مي كنيم كه مردم مي توانند تصميم بگيرند كه چه كسي مي خواهند اطلاعات شخصي خود را با آنها به اشتراک بگذارند و چه اطلاعاتي به اشتراك مي گذارند.»

«فنون كنترل هويت فكري چرخه عمومي شهروندان، به مصرف كنندگان اجازه مي دهد هويت خود را در زمان واقعی مجاز بدانند. ما در حال هدایت توسعه اکوسیستمی هستیم که طراحی شده است تا به منظور تسهیل در دسترسی به درخواست تأیید، امن و کم هزینه برای خدمات تأیید هویت از طریق بلاک چین اتفاق بیفتد»

CVC در دنیا

در حال حاضر در پنج کشور در سراسر جهان کار می کند، یک تیم CVC و یک پلت فرم برای توانمند سازی مصرف کنندگان برای کنترل هویت ایجاد کرده است. سیویک به تازگی یکی از معتبر ترین توکن های فروش در تاریخ را انجام داده است، که قادر به ارائه یک بازار برای معامله هویت های مورد اعتماد است. این بازار هر دو تجربه اقتصادی و کاربری را از چگونگی استفاده از هویت نشان می دهد.

توکن سیویک

سیویک در نظر دارد یک توکن سیویک یا CVC را معرفی کند که به عنوان یک فرم حل و فصل بین شرکت کنندگان در مبادلات مربوط به هویت در اکوسیستم استفاده شود. CVC پرداخت شده در یک مبادله، به کاربر و اعتبار دهنده به عنوان پاداش اشتراک گذاشتن اطلاعات، توزیع می شود.

نسبت به آنها که CVC را به اشتراک می گذارند، قرارداد هوشمند تعریف می شود و می تواند با هماهنگی شرکت کنندگان در اکوسیستم تنظیم شود.

چگونه کار می کند؟

CVC همچنین یک ابزار برای مشارکت همه شرکت کنندگان، از جمله کاربران، برای کمک به اکوسیستم فراهم می کند. علاوه بر این، سیویک پیش بینی می کند که اکوسیستم به گونه ای توسعه یابد که ارائه دهندگان خدمات سیویک و شخص ثالث محصولات و خدمات مرتبط با هویت این محصولات و خدمات را ارائه دهند.

اساسا، civic در حال ساخت یک اکوسیستم است که تسهیل دسترسی، تأمین امنیت و هزینه پایین خدمات تأیید هویت (IDV) از طریق بلاک چین طراحی شود، به طوری که چک کردن اطلاعات شخصی تا هر زمان ممکن شود.

پرداخت

توکن ها (CVC) برای برقراری ارتباط در خدمات مربوط به تایید هویت استفاده می شود. CVC پرداخت شده در یک معامله به عنوان پاداش به اعتبار سنجی و کاربر به خاطر به اشتراک گذاشتن اطلاعات توزیع شده است که می تواند در شکل زیر مشاهده شود:
سیویک

افزایش تقاضا

سرویس مربوط به هویت، افزایش می یابد و نیاز آن نیز افزایش می یابد، تقاضا و در نتیجه ارزش کوینهای CVC نیز افزایش خواهد یافت. این یکی از سرمایه گذاری های فعلی ما در اوکی اکسچنج است و پروژه ای است که امیدوارم برخی از موفقیت ها را تجربه کرده و بازگشت سرمایه گذاری که ما انتظار داریم که یک سرمایه گذاری دراز مدت است و بازدهی عمده ای در کوتاه مدت نخواهد داشت، اتفاق بیفتد.

کیف پول سیویک

کیف پول JAXX از جمله کیف پول هایی است که سیویک را نیز پشتیبانی می کند و در حال حاضر استفاده از این کیف پول توصیه می شود.
خرید و فروش سیویک

۱- ثبت نام یک حساب کاربری در www.bittrex.com

شما باید USD را به BTC تبدیل کنید (چیزی شبیه Coinbase یا Gemini). سپس آن ها را به حساب Bittrex خود ارسال می کنید.

هنگامی که BTC در حساب Bittrex شما است، شما قادر خواهید بود CVC را خریداری کنید.

۲- از Trezor هم می شود استفاده کرد: (اینجا کلیک کنید)

قطعا امن ترین و بهترین گزینه است. همه چیز آفلاین است همه ارز ها را پوشش نمی دهد اما بسیار خوب است.

۳- CoinSwitch اولین سازنده ی مبادله ی رمزنگاری و مبادله آلت کوین است. مبادلات زیادی را در سرتاسر جهان ایجاد کرده و بهترین نرخ ارز را برای مشتریانمان فراهم می کند.

[related_post themes="flat" id="36230"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *