معرفی بهترین ربات معامله گر ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸

امروزه ربات ها امکانات بسیاری جهت معاملات خودکار بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده در اختیار معامله گران قرار می دهند. استراتژی های معاملاتی مورد استفاده توسط ربات های معامله گر انواع مختلفی دارد که شامل آربیتراژ (Arbitrage) و بازار گردانی (Market Making) می شود. این ربات ها از تفاوت قیمت خرید و فروش ارزهای رمزپایه در صرافی های مختلف و همچنین نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال کسب سود می کنند. در این مطلب به معرفی بهترین ربات معامله گر بیت کوین در سال ۲۰۱۸ و نکاتی در رابطه با استفاده از آنها پرداخته ایم.

در کسب و کار آنلاین، اعتماد یک عنصر کلیدی موفقیت است. جهت بررسی قابل اعتماد بودن ربات های معامله گر این نکته اهمیت دارد که وابسته به یک شرکت تجاری و ثبت شده باشد. علاوه بر قابل اطمینان بودن، شما باید شفافیت معاملات و میزان سودآوری ربات معامله گر انتخابی را نیز بررسی نمایید.

گاهی با استفاده از این ربات ها شما سرمایه گذاری خود را در معرض ریسک های پر خطر قرار می دهید؛ زیرا آنها به همان میزان که کارآیی دارند، نمی توانند مواردی همچون تحلیل های بنیادی (فاندامنتال)، اخبار و عوامل بی شمار دیگر که باعث حرکت بازارها می شوند را بررسی کنند. در عین حال، استفاده از ربات های معامله گر برای سرمایه گذاران مبتدی و حرفه ای از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

[related_post themes="flat" id="35667"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *