پیام رسان Kik قصد دارد ارز دیجیتال کین (Kin) را در دو بلاک چین اجرا کند

یام رسان محبوب Kik برنامه هایی جهت استفاده از توکن های کین (Kin) خود در هر دو بلاک چین اتریوم واستلار ارائه کرده است. ارز دیجیتال کین یکی از اولین ارزهای رمزپایه است که قابلیت پشتیبانی از دو شبکه را دارد.

Kin یک توکن ارزهای رمزنگاری شده غیر متمرکز است که در Ethereum و روی یک بلاک چین عمومی متن باز منتشر شده است. این پلتفرم توسط Kik Interactive در سپتامبر ۲۰۱۷ در یک رویداد عرضه اولیه سکه (ICO) ایجاد شد و بیش از ۹۸ میلیون دلار سرمایه از ۱۰،۰۰۰ شرکت کننده جمع آوری نمود. ش

Gaid Srebnik، توسعه دهنده اپلیکیشن پیام رسان Kik، در یک پست وبلاگ خود در روز چهارشنبه اعلام نمود که چگونه این شرکت قصد دارد تا ارز رمزنگاری شده خود را بر روی چندین بلاک چین جهت تقویت نقدینگی و کارایی در اکوسیستم اجرا نماید. تا کنون، Kin به عنوان یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم عمل کرده است. Kik در سال گذشته از حساسیت پلتفرم Kin به تراکم شبکه خبر داد و گفت که این توکن ها را به Stellar منتقل می کند که مدل توافق عمومی فدرال آن اجازه پرداخت سریع تر و ارزان تر را می دهد.

با این حال، استلار به مراتب کمتر از اتریوم قابلیت نقد پذیری دارد. با شناخت این مشکل، Kik یک روش جهت راه اندازی Kin به صورت موازی در هر دو Blockchain ارائه نموده است. معاملات داخلی با سرویس یکپارچه دیجیتال، احتمالا از توکن های مبتنی بر استلار استفاده خواهند نمود. پرداخت های خارج از شبکه نیز احتمالا در پلتفرم اتریوم رخ می دهد.

Gaid Srebnik نوشت:

در حالی که اتریوم (ETH) نقدینگی را برای صاحبان کین فراهم می کند، زمان لود شدن و کارمزدهای آن نمی تواند از نیازهای ما برای مصرف روزانه کابران پشتیبانی کند. علاوه بر این، استلار به عنوان دومین بلاک چین به ما اجازه می دهد که اکوسیستم Kin را سریع تر و کارآمد تر نموده و کارمزد معاملات را نیز کاهش دهیم. برای ما رسیدن به سرعت و مقیاس پذیری بالا که خدمات دیجیتال موجود در اکوسیستم به آن نیاز دارند، ضروری است.

پس از آن که توکن Kin مبتنی بر استلار منتشر و به طور کامل تنظیم شود، که در اواخر امسال اتفاق خواهد افتاد، کاربران می توانند توکن های خود را بین شبکه ها با قفل کردن آنها بر روی یکی و باز کردن قفل آنها از طرف دیگر، احتمالا از طریق مکانیسم یک قرارداد هوشمندانتقال دهند. توسعه دهندگان می گویند این امر اطمینان حاصل خواهد کرد که توکن ها یک ارزش پایدار در دو شبکه داشته باشند. با این حال، سربنیک گفته که توسعه این مکانیسم احتمالا چند ماه طول خواهد کشید.

[related_post themes="flat" id="35580"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *