دانلود کرک نرم افزار Kodak Prinergy

تمامی نسخه های این نرم افزار توسط Crack4all.comکرک شده است.
برای سفارش کرک نرم افزار با شرکت تماس بگیرید.

گردش کار جهت صنایع بسته بندی – فقط هوشمندتر از گذشته
پیشتاز تولید در صنعت، اتوماسیون و کیفیت – برای تولید کنندگان محصولات بسته بندی و …
راه حل اثبات شده در تولید برای بسته بندی و تبدیل
راه حل های گردش کار Kodak Prinergy Powerpack ارائه کننده بالاترین سطح عملکرد و اعتماد. در همین راستا دارای بهترین و قابل اعتماد ترین روش های ارتباطی با دستگاه های مختلف و نرم افزارهای گوناگون و همچنین روش های مختلف تولید است. دارای دامنه وسیعی از راه حل های مدولار که نیاز های تجاری شما را برآورده می نماید. همچنین استفاده از آخرین “موتور تولید PDF” از شرکت Adobe، گردش کار Prinergy Powerpack تبدیل به گردش کاری شده است که کارایی های استثنایی در تمام مراحل پرداش تولید را در اختیارتان قرار خواهد داد.
بنده لوح تقدیر ابزارهای اتوماسیون
بدون شک اتوماسیون یکی از ارکان هر گردش کاری محسوب می شود، و گردش کار Prinergy Powerpack دارای نرم افزاری جهت قانون مندی اینگونه اتوماسیون ها در خود می باشد که سرآمد تمامی نرم افزارهای مشابه در صنعت چاپ می باشد. با استفاده از نرم افزار اتوماسیون قانونمند Kodak Prinergy تمامی کارهای در حین تولید می توانند براحتی اتومات شوند. این اتوماسیون می تواند در برگیرنده تصمیماتی در مورد کار منظور، دوره تایید یک کار، اضافه نمودن یک یادداشت در مورد کار، آرشیو کردن فایل و یا حتی پاک کردن فایل پس از انجام باشد. بانضمام فضای کاری مبتنی بر سادگی و در اصطلاح drag and drop، اتوماسیون قانونمند Prinergy از طریق یک اسکریپت های ویژوال بیسیک قابل دسترسی می باشد. که به شما اجازه می دهد تا خطاهای کاری تان را کمتر کرده زمان را به نفع خود کنید و تولید را بدون صرف کمترین هزینه و وسیله اضافی افزایش دهید.
همیشه با مشتریان خود در تماس باشید (بصورت آنلاین)
راه حل نرم افزاری Kodak InSite به شما اجازه می دهد تا ارتباط مستحکم تر از گذشته با مشتریان خود داشته و آنها را از طریق اینترنت به گردش کار محیط تولید خود متصل نمایید. امکانات نرم افزار InSite همکاری آنلاین، مدیریت دیجیتال مالی و تایید آنلاین هرکدام از کارهای ارسالی توسط مشتری و همچنین به مشتریان شما پیشنهاد می کند تا از طریق مانیتور نمونه قبل از چاپ کار خود را ملاحظه و تایید نمایند.
تجارت خود را آنلاین کرده و بصورت ۷/۲۴ سفارش کار دریافت نمایید
فرصت های تجاری خود را توسعه داده و تولید را نیز در کنار آن بسط دهید، با نرم افزار برنده لوح تقدیر “چاپ از طریق اینترنت” شرکت کداک. براحتی و با استفاده از این نرم افزار مدیریت کلیه امور مربوط به سفارش کارهای تکراری و یا چاپ مجدد را بصورت اتوماتیک انجام دهید. توسط نرم افزار “چاپ از طریق اینترنت” شما می توانید بلافاصله برای هرکدام از مشتریان خود یک درگاه ورود به سیستم آماده نموده و تمامی عملیات مربوط به کار خود اعم از چاپ یا غیر از چاپ را در محیطی کاملاً امن به انجام رسانید.
راه حل های نرم افزار Kodak InSite شما را قادر می سازد تا:
• • هزینه ها را کاهش دهید
• • زمان انجام امور خود را افزایش دهید
• • مشتریان جدید بدست آورید
• • پایگاهی محکم برای مشتریان فعلی باقی مانده و هر روز خود را بیشتر در انجام امور تقویت نمایید
انتخاب بیشتر و انعطاف پذیرتر با دو راه حل گردش کار
۱٫ I. گردش کارKodak Prinergy Powerpack
2. a. راه حلی کامل در گردش کار
۳٫ b. ساخته شده بر اساس “موتور چاپ PDF” شرکت Adobe
4. c. برنده لوح تقدیر در اتوماسیون
۵٫ d. یکپارچه سازی عملیاتی با سیستم درگاه پیش از چاپ InSite
1. II. گردش کار Kodak Prinergy Evo Pwerpack
2. a. سیستم مقدماتی ریپ ساخته شده بر اساس “موتور چاپ PDF” شرکت Adobe
3. b. ساده، دارای فضای کاری مناسب برای هر نوع کاربر
۴٫ c. امکانات اختیاری اتصال به دستگاه های مختلف بسیار انعطاف پذیر
۵٫ d. مقبولیت بسیار بالا / عملکرد فوق العاده مناسب
– ابزارهای تولید در گردش کار Prinergy Powerpack
کداک، مجموعه ای کامل از نرم افزارهای تولید PDF را برای شما به ارمغان آورده است تا کلیه ویرایش ها و تغییرات ویا حتی مقایسه فایل های خود را از طریق پلاگین هایی که بر روی نرم افزار قدرتمند Adobe Acrobat نصب می شود انجام دهید.
پلیت ساز PDF PlateBuidler : به کار شما جهت ساختن پلیت رنگ سفید، پلیت جهت وارنیش و یا پلیت های ناگهانی سرعت دوچندان می بخشد.
ویرایشگر همپوشانی PDF: بسیار پیشرفته جهت انجام عملیات همپوشانی (Trapping) بصورت کاملاً جذاب و متناسب با کار شما در محیطی آشنا و شبیه به نرم افزار Adobe Acrobat
مقایسه گر PDF: ابزار کنترل کیفیت، دو فایل PDF را مقایسه کرده تشخیص میدهد چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند
ادغام کننده PDF: به سیستم تولید اجازه می دهد تا به سرعت فایل های آماده برای پلیت را بر اساس آخرین تغییرات با یکدیگر ادغام نماید.
دات شاپ: کنترل قدرتمند و دسترسی به فضای ترام گذاری هر پلیت جهت بررسی و یا تغییر نوع ترام گذاری در نرم افزار Adobe Acrobat
ویرایش هندسی PDF: به شما اجازه می دهد تا بسرعت قبل از انجام خروجی پلیت از یک فایل، ارکان عملیاتی آن فایل را ویراش کرده و سپس خروجی تهیه نمایید
ویرایش فایلهای آماده تولید، برای اولین بار!
– جدید! راه حل ویرایش فایل های PDF
به شما اجازه می دهد در آخرین لحظات نیز فایل PDF خود را ویراش نمایید، توسط فرستان فایل به نرم افزار Adobe Illustrator. پلاگین های کداک کمک می کند تا با خیال آسوده از عدم تغییر در کلیات فایل، به کلیه جزییات جهت انجام ویرایش دسترسی داشته باشید. شما می توانید براحتی کلیه عناصر برداری را در نرم افزار Adobe Illustator و همچنین عناصرتصویری را در نرم افزار Adobe Photoshop ویرایش نموده و مجدداً براحتی به محیط گردش کار Prinergy Powerpack بازگردانده و دقیقاً مانند یک سفر رفت و برگشت، از آن فایل خروجی مورد نظر را تهیه نمایید. این کار تنها در سیستم گردش کار Kodak برای شما امکانپذیر است.
– جدید! اتوماسیون چیدمان در چاپ بسته بندی
اتوماسیون چیدمان جدیدترین ضمیمه به گردش کار Prinergy Powerpack میباشد. این ابزار به چاپخانه امکان میدهد تا با استفاده از نرم افزارهای اتوماسیون مبتنی بر قانون Prinergy، تولیدات بسته بندی خود را چیدمان کرده و براحتی از آن خروجی تهیه نمایید.
– با استفاده از روش “قرار بده و تکرار کن” اتوماسیون کامل می گردد
اتوماسیون جدید گردش کار Prinergy، کارها و ویژگیهای آنها را با فایل خط برش هر کار ترکیب کرده و به همراه پیکربندی مربوط به ماشین چاپ مورد نظر، جهت تسریع در عملیات مورد نظر به پایان میرساند.
با توجه به محیط کاری کاملاً یکپارچه جهت آرایش فضای کاری هر سفارش، گردش کار Prinergy Powerpack و نرم افزار Kodak Pandora (که از روش “قرار بده و تکرار کن” استفاده نمی نماید) جایگاهی فوق تصور برای گردش کار مورد نظر ایجاد نموده اند تا انعطاف پذیری، قابلیت ویراش فایل در آخرین لحظات و همچنین ایجاد چیدمان اتوماتیک هر کار قدرت بیش از پیش گردش کار Kodak را نمایان سازد.
جدید! برنده لوح تقدیر در روش تصویر سازی بر روی پلیت، سیستم Flexcel NX
سیستم جدید فلکسوگرافی Kodak Flexcel NX، نمودار تولید و همچنین کیفیت در باز تولید را در عرصه فلکسو گرافی، تا حد زیادی بالا برده است. استفاده از گردش کار Prinergy Powerpack در کنار تکنولوژی انحصاری تولید ترام شرکت کداک یعنی Kodak SQUAREspot، یعنی تولید ترام به کوچکی ۱۰ میکرون که بر روی تنوع بسیار زیادی از سطوح می تواند انجام شود، باعث می گردد این تنوع که شامل کاغذ، فیلم های لیتوگرافی، فویل و .. باشد تنوع در تولید را نیز برای مجموعه شما در بین رقبا به برتری تبدیل نماید. در نتیجه محصول نهایی کاملاً یکنواخت بوده به شما امکان پیشگویی از یکنواختی وبالا بودن کیفیت در تولید را عرضه نماید، کلیه نوانس ها در سطح کار تولید شده و سایه روشن ها با کیفیتی بی نظیر به نمایش گذارده شوند.
دستگاه تصویر سازی ترام های فلکسوگرافی (Kodak Trendsetter NX Imager)
دستگاه تصویر سازی بر روی پلیت های فلکسوگرافی تولید کننده کیفیتی بی نظیر از انواع ترام فلکسو با استفاده زا تکنولوژی SQUAREspot شرکت کداک.
دستگاه حرارتی تصویر سازی انطباقی ترام های فلکسوگرافی (Kodak Flexcel NX Thermal Imaging Layer)
فرمولاسیون منحصربفرد تصویر سازی حرارتی انطباقی از Kodak Flexcel NX به شما امکان تولید پلیت هایی با دقت بسیار بالا و سرعت تصویر سازی فوق العاده را ارائه می کند. این در حالیست که سیستم نوردهی این دستگاه UV یا ماوراء بنفش می باشد.
پلیت های فلکسوگرافی دیجیتال Kodak Flexcel NX
این پلیت ها کاملاً قابل اعتماد بوده کیفیت تولید را تضمین مینماید و با استفاده از این کیفیت بالا تضمین تولید بر روی انواع سطوح را در بالاترین حد ممکن به شما عرضه می کند. انتقال مرکب بسیارعالی، نشست متحدالشکل بر روی پلیت، نمایش فوق العاده در هنگام چاپ، و پایداری بسیار قوی در مقابل اکسیژن. اینها مواردی هستند که این پلیت های بی نظیر را ایده آل ترین انتخاب برای استفاده در سیستم چاپ فلکسوگرافی می نماید.

به شما کمک می کند، زمانیکه بدان نیاز دارید …
محصولات Kodak دارای پشتوانه ای از تجربیات بخش سرویس و پشتیبانی خود می باشد. بعنوان پیشتاز تامین سرویس های یکپارچه “تنوع فروش”، شرکت Kodak خدماتی همچون مشاوره در راه اندازی، تعمیر و نگهداری، پشتیبانی از سرویس های دوره ای را برای ارتباطات گرافیکی چاپی تجاری، امور مربوط به مستند سازی کامپیوتری از مستندات کاغذی و نگهداری و چاپ این اسناد و همچنین صنایع ذخیره سازی اطلاعات را نیز ارائه می نماید. کارکنان حرفه ای بخش سرویس و پشتیبانی شرکت Kodak واجد شرایط لازمه جهت کنترل هزینه ها، بالابردن و یا به حداکثر رساندن تولید و همچنین به حداقل رساندن خطا (احتمال زیان) در کارها میباشند.
جدید با نرم افزار Pandora اتوماسیون شما کامل می گردد (روش “قرار بده و تکرار کن”)
تکتولوژی CX باعث می گردد تا کاربر بتواند نقاط مربوط به ترام های AM و FM را در قسمت های پررنگ، میان رنگ و یا سایه ها کاملاً پیکربندی کند. در این حالت کاربر قادر خواهد بود با انعطاف پذیری بیشتری نحوه ترام گذاری در سرتاسر کار را بررسی نموده در صورت نیاز تغییر داده و از تمامی امکانات موجود در پلیت ستر، پلیت، چاپ و مواد مصرفی حد اکثر استفاده را نماید.
نرم افزار متحول کننده نوع تصویرنگاری Kodak (HyperFlex Ready Imaging Software) –
نرم افزار HyperFlex پتانسیل های تصویر سازی بر روی پلیت های فلکسو را تا حدود زیادی گسترده تر می نماید. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود از نقاط ریزتر (نسبت به چاپ افست معمولی) بمنظور قالب گیری بهتر ترام و ماندگاری بیشتر در طول انجام عملیات چاپ استفاده نمایید. در حقیقت قابلیت تولید نقاط ریزتر در هنگام ترام گذاری، رزولوشن موثر در پلیت فلکسو را افزایش داده و به ما اجازه می دهد از نقاط پررنگ در کار چاپی به مقدار قابل ملاحظه ای کاسته شده و در عین حال تاثیر منفی بر روی عکس ها و ترکیب رنگی کار نداشته باشد.

جهت سفارش دانلود کرک از طریق ثبت درخواست و یا تماس با شرکت اقدام فرمایید
[vc_button url=”https://crack4all.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%da%a9%d8%b1%da%a9-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1/” text=”سفارش این کرک” size=”” align=”left” type=”primary” outlined=”0″ icon=”” target=”_self”]

[related_post themes="flat" id="24684"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *