ارز دیجیتال کومودو (KMD)، خرید و کیف پول Komodo را بهتر بشناسیم!

ارز دیجیتال کومودو (KMD)، خرید و کیف پول Komodo را بهتر بشناسیم!

معرفی کومودو

کومودو Komodo، نوعی از “بخش دوم” انقلاب ارز های دیجیتال است. پلت فرم بلوک کومودو از رمزنگاری منبع کومودو برای انجام معاملات شفاف، ناشناس، خصوصی و قابل تعویض استفاده می کند. با استفاده از بلوک بیت کوین و پروتکل Proof of Work Delayed Work امن می شود. ارز دیجیتال کومودو همچنین ارز اصلی در اکوسیستم SuperNET است.

درک پلت فرم کمودو

برای درک بهتر پلت فرم کمودو، باید در مورد این سه چیز بدانید:

Zcash – یک پروژه open cryptocurrency است که از پروتکل sk-SNARK استفاده می کند. رمزنگاری جدیدی است که حریم خصوصی، ناشناس بودن و قابلیت تعویض هر نوع ارز رمزنگاری را تأمین می کند. کومودو همچنین از همین پروتکل برای انجام معاملات خصوصی و ناشناس استفاده می کند.

dPOW – یک پروتکل جدید است که توسط Komodo، توسعه یافته است. در واقع یک مکانیسم اجماع است که از اثبات پروتکل استفاده می کند (مثل Bitcoin)، اما کمی متفاوت است. dPoW شامل یک مکانیسم است که بلوک ها را در blockchain تأیید کرده و اطمینان کامل از عدم تغییر را فراهم می کند و در نهایت معاملات را در دومین لایه امنیتی برقرار می کند.

سوپرت نت – سوپرت نت یک سازمان غیر متمرکز است که در حال توسعه ابزارهای متن باز و غیرمتمرکز برای بازار ارز رمزنگاری مانند کیف پول، تبادل غیر متمرکز و محصولات پایدار است. کومودو، ارز رسمی سوپرنتیکت است.

تیم کومودو

تقریبا تمام اعضای تیم Komodo معتقد به حفاظت از حریم خصوصی هستند، و از این رو، از اسم مستعار استفاده می کنند.

مجموع عرضه ثابت کمودو

کمودو دارای مجموع ثابت ۲۰۰ میلیون سکه است که ۱۰۰ میلیون آن از پیش تولید شده و در ICO توزیع شده است. از این ۱۰۰ میلیون، ۹۰ میلیون دلار به سرمایه گذاران توزیع شد و ۱۰ میلیون دلار برای توسعه و بازاریابی آینده پلت فرم کمودو کنار گذاشته شد.

صد میلیون سکه باقی مانده هنوز از طریق الگوریتم اثبات کار استخراج می شوند. دارندگان کومودو که آدرسهایی با «T» دارند، پاداش ۵٪ سالانه (APR) خود را در سهام کمودو دریافت خواهند کرد تا زمانی که ۲۰۰ میلیون عرضه به دست می آید.

بازار کومودو

طبق گفته CoinMarketCap، قیمت فعلی هر واحد ۲٫۲۱ دلار است. این باعث می شود بازار حدود ۲۲۳ میلیون دلار (در زمان این مقاله) باشد.

خرید کومودو
خرید Komodo از ShapeShift

خرید Komodo به طور مستقیم در ارز Fiat کمی دشوار است. اما شما می توانید سکه های دیگر خود، مانند BTC، LTC، یا ETH را در برابر توکن های Komodo در ShapeShift مبادله کنید. این روش بسیار ساده است.

برای خرید Komodo به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

آدرس کمودو خود را انتخاب کنید.

بعضی از بیت کوین ها / آلتو کوین ها برای Comodo مبادله می شوند.

خرید Komodo از صرافی

در زیر لیستی از مبادلات ارز های دیجیتال ایجاد شده برای KMD فهرست شده است:

بیت ترکس

CoinExchange

Cryptox
کیف پول محبوب Komodo

Ledger Nano S – Ledger Nano S امن ترین راه برای ذخیره ارز KMD شما است، زیرا کلید خصوصی شما هرگز از دستگاه خارج نمی شود. شما می توانید Komodo را از هر کجا خریداری کنید و سپس آن را به آدرس Ledger خود انتقال دهید. تنها نکته این است که اجازه نمی دهد که کاربران آن ۵٪ پاداش برای نگهداری کومودو را دریافت کنند.

Agama Wallet – کیف پول دسکتاپ رسمی Komodo است. یک مبادله داخلی و یک کیف پول است که از KMD و سایر ارزها پشتیبانی می کند. همچنین یک ویژگی تقویت حریم خصوصی به نام Jumblr دارد. اما هنوز هم در حال توسعه است و تنها در نسخه بتا در دسترس است. این در دسترس برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس از آن پشتیبانی می کنند.

Komodo Swing Wallet – کیف پول شخصی Komodo GUI که توسط Komodo توسعه یافته است و ساده ترین کیف پول موجود است. حتی توسعه دهندگان Komodo آن را پیشنهاد می کنند. برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس موجود است.

Komodo Swing Wallet-کیف پول شخصی Komodo GUI که توسط Komodo توسعه یافته است و ساده ترین کیف پول موجود است. حتی توسعه دهندگان Komodo آن را پیشنهاد می کنند. برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس موجود است.


آینده کامودو

از نقطه نظر سرمایه گذاری ارز های دیجیتال، Komodo از ICO به سرمایه گذاران خود بازمی گردد. من اعتقاد دارم که این بازده بالا ادامه خواهد یافت و به عنوان یک تیم، در حال آماده سازی و تقویت تلاش های بازاریابی/ توسعه است.

به غیر از این، Komodo به طور رسمی بخشی از پروژه SuperNET است که در حال توسعه چندین ابزار برای صنایع غیرواقعی در صنعت رمزنگاری است.

منابع رسمی کمودو:

برخی از لینک هایی که  اطلاعات شما را درباره Komodo  به روز می کنند:

وب سایت SuperNET

انجمن کومودو BitcoinTalk

کانال Komodo Slack

 

 

[related_post themes="flat" id="36083"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *