دانلود نرم افزار IQ MultiAccess ورود خروج مراجعین پرسنل و کارمندان

کاملا یکپارچه مزاحم و کنترل دسترسی راه حل – IQMA و MB-کلاسیک

نرم افزار با کارایی بالا برای حفاظت از نفوذ و کنترل دسترسی

طراحی شده توسط شرکت Honeywell، IQ MultiAccess برنامه پیشرو برای برنامه نویسی و مدیریت کنترل دسترسی و فناوری زنگ است. قابل استفاده با عملا تمام نمونه کارها شرکت Honeywell امنیت و همچنین سیستم های متعدد شخص ثالث، IQ MultiAccess امکان هموار ادغام تکنولوژی های امنیتی است.

مزایای استفاده از یک راه حل جامع با ضریب هوشی MultiAccess

IQ MultiAccess است که راه حل انتخابی اگر یک سیستم زنگ خطر باید در علاوه بر این به کنترل دسترسی و زمان ضبط سیستم موجود نصب شود. کارت ID همان را می توان برای هر دو سیستم های امنیتی و داده پرسنل استفاده می شود فقط نیاز به یک بار وارد شود. تاریخ و زمان آخرین اما نه کم، استفاده از تنها یک راه حل نرم افزار برای هر دو AC و زنگ قابل توجهی کاهش می دهد هزینه های آموزش.

طیف گسترده ای از کاربردهای

علاوه بر استفاده از آن برای اهداف دولت بازدید کننده، IQ MultiAccess همچنین می توانید نوشته های ورودی و هشدارهای سیستم فعلی بدون هیچ هزینه اضافی نظارت داشته باشند. علاوه بر این، پسوند مدولار آن را ممکن است به ادغام تجسم روند WINMAG نرم افزار، توابع گارد امنیتی با مقایسه تصویر و کنترل کیسه و همچنین راه حل کارت چاپ.

سطح بالایی از امنیت

رمزگذاری اطلاعات بر روی خطوط ارتباطی و همچنین که داده ها از کارت شناسایی به ماژول خواننده / عامل انتقال در حال حاضر یک سطح بالایی از امنیت را فراهم می کند. استفاده از LEGIC آوانگارد / مایفر تکنولوژی کارت هوشمند DESFire EV1 علاوه بر این سطح از امنیت را افزایش می دهد.

مزایای استفاده برای مشتری

استفاده از رابط کاربری گرافیکی دات نت باعث می شود IQ MultiAccess بسیار کاربر پسند. این سیستم نیاز به زمان آموزش بسیار کمی و بهبود ساختار مدیریت.

صرفه جویی در هزینه معماری سیستم از IQ MultiAccess و روند صدور مجوز گام به گام آن را ممکن است برای پیاده سازی راه حل های مختلف را با هزینه پایین، از گروه های کنترل و دسترسی آسان

 

 

سایت سازنده نرم افزار

جهت تست و خرید تماس بگیرید!

جهت سفارش دانلود کرک از طریق ثبت درخواست و یا تماس با شرکت اقدام فرمایید
[vc_button url=”https://crack4all.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%da%a9%d8%b1%da%a9-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1/” text=”سفارش این کرک” size=”” align=”left” type=”primary” outlined=”0″ icon=”” target=”_self”]

[related_post themes="flat" id="24454"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *