دانلود کرک نرم افزار ExoCad Dental 2019

دانلود کرک نرم افزار ۲۰۱۹ Exocad Dental
هم اکنون برای اولین بار کرک نرم افزار دندانپزشکی ایمپلنت اگزو کد ۲۰۱۹ ExoCad Dental Cad اگزوکد ایمپلنت نسخه فول ماژول توسط Crack4all آماده میباشد.

معرفی نرم افزار

ابزار های پیشرفته برای دندانسازی دقیق

 

نرم افزار exocad DentalCAD ابزاری برای تمام تکنسین های لابراتواری است که می خواهند جزیی از آینده دندانسازی دیجیتال باشند. نسخه استاندارد نرم افزار ما رنج وسیعی از کارها را در بر میگیرد که آن را به انتخابی جذاب برای کاربران حرفه ای و تازه کارها تبدیل می کند. نقطه قوت نرم افزار exocad DentalCAD سادگی آن است. ما کار را برای شما آسان میکنیم. حتی برای کاربرانی که بار نخست از نرم افزار استفاده می کنند، این برنامه به شدت منطقی و آسان است، زیرا این نرم افزار جایگزین کار دستی تکنسین لابراتوار شده است.
طراحی، برنامه ریزی ایمپلنت، ارتودنسی، تولید، اسکن و ارتباط – مأموریت ما ایجاد راه حل کامل نرم افزار برای دندانپزشکی دیجیتال است.

ساده برای یادگیری

طراحی دیجیتال یک ترمیم را بسیار ساده می کند.  این گزینه به شما کمک می کند تا هزینه های یادگیری را کاهش و بهره وری و سود شما را افزایش می دهد.نرم افزار exocad DentalCAD حتی در مواجهه با کیس های پیچیده و سخت، نرم افزار قدرتمند و قابل اعتمادی است.

هم اکنون می توانید جهت دریافت این نرم افزار از طریق فرم درخواست و یا تماس با شرکت آن را تهیه فرمایید.

[related_post themes="flat" id="36550"]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *